tiistai 9. helmikuuta 2016

SNAPCHAT

Heips! Oon ite tykänny tosi paljon näistä snapchat-postauksista, joissa siis tarkoituksena on laittaa kyseisessä sovelluksessa otettuja mystoryja, tai ylipäätään siellä otettuja kuvia. Joten päätinkin nyt väsätä teille tämmösen. Me palataan seuraavan postauksen parissa, take care!


1. Oli jäätävä makeenhimo, joten oli pakko saada toffifeetä
2. Viime viikolla kun ootin Villee töistä, kävin vähän tappamassa aikaa ja rahaa
3. Minä ja armaani joku päivä koulussa
4. Muutama viikko takaperin oltiin puunailemassa mopoautoja


1. Ilmeeni kun -32 astetta pakkasta
2. Sain poiketa maidottomasta ruokavaliostani Coffee Housessa
3. Taiteellinen otos koulun macista
4. Raitapaita-selfie


1. Mulla oli pitkästä aikaa lasit päässä muualla kun kotona
2. Talvinen mopoautoilukuva
3, Bae ja minä lähdössä syömään
4. Sain jotenkin otettuu tämmösen ihan kun kesällä otetun kuvan tammikuun lopussa, miten??


1. Ruttusilmä mie
2. Perjantaikuva pari viikkoa taaksepäin
3. Hyihyi minä, käytin ajaessa kännykkää!
4. Olin raapinu naamaani kunnon naarmut yöllä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti