maanantai 8. helmikuuta 2016

TAMMIKUUN SUOSIKIT

Tsau! Melkoista hiljaiseloa täällä blogin puolella, koska on ollut yksinkertaisesti niin paljon muuta ajateltavaa ja selviteltävää. Hain juuri keskeytyksen koulusta, ja siihen liittyen on tulossa isompi postaus kunhan saan sen valmiiksi. Myös muuta kivaa on suunnitteilla, sillä nyt mulla on aikaa tehdä monenlaisia juttuja. Tässä kuitenkin viime kuun lempparijutut, vaikka niitä ei kovin montaa tällä kertaa olekaan!


Vihdoinkin sain korut kivasti esille tän uuden sisustuselementin avulla.
Anttila 12,95 €
Ensimmäinen oikeesti toimiva rasva, jolla oon saanu kuivan ihon kuriin!
Apteekista noin 10 €
Katy Perryn royal edition hajuveden  sain Villeltä synttärilahjaks, ja oon ihan rakastunu tähän tuoksuun.
Doven go fresh deodorantit on ollu ennenkin mulla käytössä, mutta tää grapefruit on näistä ehdoton ykkönen!
K-citymarket noin 3 €

Palladiumit! Nää kengät pelasti mun varpaat jäätymiseltä kovilla pakkasilla, ja on tosi mukavat jalassa.
Stadium 99,99 €












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti