perjantai 18. syyskuuta 2015

ENSIMMÄINEN


Huomaamattani oon taas tässä tilanteessa, kirjoittamassa ensimmäistä blogipostausta. Tällä kertaa blogini kantaa samaa nimeä kun viimekin kerralla, josta on aikaa jo ainakin kaksi vuotta. Aika on kulunut niin huomaamattomasti, että tuntuu kuin en olisi koskaan tätä hommaa lopettanutkaan, hih. Kuitenkin, aloitan taas tyhjältä pöydältä ja saa nähdä, että mitä tästä tulee.

Voisin näin aluksi kertoa itsestäni joitakin perustietoja, joiden avulla pääsette tuntemaan minut paremmin. Nimeni on siis Kristella, olen 16 vuotias ja tulen Joensuusta. Opiskelen kaksoistutkinnossa merkonomiksi Joensuun ammattiopistossa. Olen ollut parisuhteessa pian puoli vuotta ja harrastuksina tällä hetkellä on ainoastaan geelikynsien tekeminen ja lumilautailu talvisin. Olen todella eläinrakas, vaikka olenkin todella pahasti allerginen. Olen kiinnostunut hiustenlaitosta ja -hoidosta, sekä meikkaamisesta ja ihonhoidosta. Kirjoitan lifestyle-blogia, tai jotain sinne päin.

En tähän hätään oikein keksi muuta kerrottavaa, toki saa aina kysyä jos jotain tulee mieleen! Liity lukijaksi jos kiinnostuit, tai jos olet ollut vanhan blogini seuraaja. Alla olevat kuvat otin instagram-tileiltäni.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti